Monday, 12 September 2011

Suka Duka





minggu ni minggu yang happy dan sdih bagi aku..
minggu ni jugak macam2 bende yang mnarik dan jugak yang tak dijangka brlaku..
aku mlaluinyaa denga hati yang tabah. banyak masalah yang datang bila aku dalam gembira.
mungkin jugak salah aku. ape2 pon aku nak mintak maaf sangat, akubukan sngaja buat mcm tuu, ade sbab yang menghalang. aku inginmeneruskan cita2yang kau harapkan utk aku brjaya, tp aku mintakmaaf sangat ! aku tak minat ! aku xboleh focus ! akumintak mmaaf. mungkin ini jalan terbaik untuk akumulakan hidup baru.
bri aku pluang lagi utk aku buktikan apa yang aku impikan.
ak janji aku akan buat btul2?! aku sayang korang semua.aku sayang kluarga aku. boyfriend aku ! kawan aku ! jangan laa korang smua pegi dari hidup aku !

sincrely,
shadyra <3

No comments:

Post a Comment